Set refugis d'alta muntanya rebran internet de banda ampla via satèl·lit. A la Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació (STSI) han argumentat que l'orografia del terreny i les condicions meteorològiques dificulten la instal·lació i el funcionament d'infraestructures convencionals. Entre la STSI i el Servei Meteorològic de Catalunya s'ha signat un acord per valorar la viabilitat d'estendre la banda ampla a tots els refugis catalans. De moment, els refugis que formen part del pla pilot són l'Ernest Mallafré i el Pla de la Font, al Pallars Sobirà; Ventosa i Calvell, a l'Alta Ribagorça, i Colomers, Saboredo, Era Honeria i Conangles, a la Val d'Aran. / acn
Comunicació
barcelona
L'internet de banda ampla, via satèl·lit, arribarà a set refugis d'alta muntanya
Publicat a
- El Punt Barcelona 22-02-2010 Pàgina 4
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.