Els alcaldes catalans han reclamat a la Generalitat que posi immediatament els repetidors necessaris per resoldre situacions com les que s'han donat a Tordera, Begur i d'altres poblacions catalanes, on amb la recent apagada analògica milers de veïns s'han quedat sense senyal de televisió perquè no reben el senyal de TDT a través de cap repetidor.
Comunicació
begur
Els alcaldes demanen més repetidors perquè la TDT es vegi allà on encara no es rep
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 06-03-2010 Pàgina 8
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.