Veïns d'algunes zones de Matadepera, com és el cas dels de Can Solà del Racó, no reben correctament el senyal de TDT i, després que l'empresa Abertis hagi desestimat la instal·lació de repetidors per problemes d'interferències, hauran de rebre la recepció per satèl·lit. Aquesta és l'explicació que tècnics assessors de la secretaria de Telecomunicacions de la Generalitat i instal·ladors van donar en una reunió convocada pel consistori. Allà se'ls va informar que la instal·lació de les antenes per satèl·lit està subvencionada per la Generalitat amb 200 euros i es va emplaçar els veïns que tinguin problemes a adreçar-se a instal·ladors autoritzats. Una de les solucions que es va provar va ser sumar senyals de diferents repetidors per fer arribar més potència a les antenes receptores, però es va donar el cas que, en alguns casos, això va acabar empitjorant la recepció.
Comunicació
Matadepera
Recepció per satèl·lit on no arriba la TDT
Notícies de ...
el punt
Publicat a
- El Punt Vallès Occidental 31-07-2010 Pàgina 3
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.