Dissabte, 4 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Comunicació
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
comunicacions

Llagostera tindrà la seva televisió per internet

Aquest setembre es posarà en marxa un portal informatiu de Llagostera per internet, en format digital i d'accés obert. El portal, que serà accessible des de l'adreça www.llagosteratv.cat, servirà, segons els seus promotors, per “contribuir a reforçar les xarxes de comunicació, coneixença i interacció que fomenten la cohesió social al municipi”. L'empresa explotadora del portal, Audiovisuals Llagostera, tindrà la seva seu i els seus estudis a les instal·lacions del Casino Llagosterenc. Llagosteratv.cat estructurarà la seva programació en diverses àrees temàtiques. En una primera fase emetran un setmanari informatiu en format de telenotícies amb informació meteorològica local inclosa, l'emissió en directe dels plens de l'Ajuntament i, a més, altres actes que considerin d'interès per als llagosterencs. La resta de continguts que es penjaran en el portal seran a la carta, per permetre'n el lliure accés als usuaris. Els promotors de la iniciativa, David Molero i Marc Sureda, consideren que el portal pot ajudar també a acostar les noves tecnologies al conjunt de la població i a minimitzar els efectes de la fractura tecnològica.

Darrera actualització ( Dimarts, 31 d'agost del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Trobeu adequades les mesures que ha adoptat el govern davant del temporal?
Trobeu adequades les mesures que ha adoptat el govern davant del temporal?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate