La coincidència de nom entre una pàgina web privada i crítica amb el govern de Malgrat –PSC i PP– i el programa matinal de l'emissora local ha acabat amb una inversió del consistori de 6.478,20 euros, per registrar el nom del lloc web i també el de la mateixa emissora: Ona Malgrat. En un comunicat penjat al web consistorial s'argumenta que la mesura és per “evitar la confusió entre els ciutadans i les ciutadanes” i es relaciona directament el web amb CiU, a l'oposició. Segons l'escrit, la pàgina es va engegar el 14 de setembre, només un dia després que es donés a conèixer, a l'oposició, la nova programació de l'emissora. L'alcaldessa, Conxita Campoy (PSC), assegura que s'ha intentat contactar amb el/la responsable del web per informar-lo que no pot continuar fent ús d'una marca registrada i que l'ha de retirar. A més, alerta que “l'Ajuntament es reserva el dret d'emprendre les accions que consideri oportunes per resoldre aquesta situació”. Finalment, lamenta “la falta de respecte vers la feina dels professionals d'Ona Malgrat i la manca d'ètica per la utilització de les idees de tècnics municipals per a finalitats polítiques”.
Comunicació
comunicació
Conflicte per l'ús del nom Malgrat Desperta!
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Maresme 02-12-2010 Pàgina 3
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.