El Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC) estarà aquest any més emmarcat que mai en la crisi econòmica, després d'haver fet un esforç de contenció i d'haver reduït en dos anys els costos d'organització a la meitat. Tot i la retallada, aspira a mantenir l'esperit de sempre i, ara més que mai, es marca com a objectiu incentivar i animar el sector audiovisual. La televisió de proximitat i les productores audiovisuals seran els subsectors protagonistes del MAC 2011, que se celebrarà el 8 i 9 de juny a Granollers.
Comunicació
Incentivar el mercat audiovisual en crisi
Canals relacionats
Notícies de ...
Publicat a
- Avui 02-06-2011 Pàgina 45
- El Punt Barcelona 02-06-2011 Pàgina 45
- El Punt Barcelonès Nord 02-06-2011 Pàgina 45
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 02-06-2011 Pàgina 45
- El Punt Comarques Gironines 02-06-2011 Pàgina 53
- El Punt Maresme 02-06-2011 Pàgina 45
- El Punt Penedès 02-06-2011 Pàgina 45
- El Punt Vallès Occidental 02-06-2011 Pàgina 45
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.