La televisió pública del Maresme, M1TV, té nova seu i des del dilluns s'ubica al Tecnocampus de Mataró. Es tracta d'un espai de 191 m² on hi ha la redacció, el plató virtual amb càmeres robotitzades d'alta definició i els controls de realització i de continuïtat que ja utilitzava en l'anterior emplaçament del centre cívic de Pla d'en Boet. La proximitat amb l'Escola Universitària Politècnica facilita l'accés dels estudiants en pràctiques del grau en mitjans audiovisuals a l'equipament de M1TV. La vinculació de l'emissora amb la formació universitària respon a la voluntat del projecte d'optimitzar els recursos i promoure la generació de continguts. La connexió amb el món universitari i el trasllat al Tecnocampus s'han fet paral·lelament a la culminació del procés de fusió de Maresme Digital TV i l'antiga Televisió de Mataró.
Comunicació
mataró
La televisió pública comarcal es trasllada al Tecnocampus
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Maresme 13-07-2011 Pàgina 3

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.