Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Comunicació
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

«El club» s'emet avui des de Reus, dins la gira que fa per Catalunya

Els Pets, Lax'n'Busto, Francino, Graset i Buenafuente, entre els convidats

L'anterior sortida d'El club va ser al març a Girona. Foto: M. LLADÓ.

La gira d'El club (TV3, 16.25 h) per les quatre demarcacions catalanes fa parada avui a Reus. El magazín de tarda d'Albert Om s'emetrà en directe des del Teatre Fortuny amb la participació d'una vintena de col·laboradors i unes 800 persones de públic. Entre els convidats hi haurà reusencs i tarragonins il·lustres (Carles Francino, Xavier Graset i Andreu Buenafuente) mentre que Els Pets i Lax'n'Busto s'ocuparan de l'apartat musical. També hi haurà una connexió en directe amb Port Aventura.

El programa d'avui des de Reus serà especial, amb els components de la junta directiva (Teatre de Guerrilla) de l'espai televisiu com a amfitrions, la màgia del Mag Lari i l'humor de Pep Plaza. La música la posaran les actuacions en directe d'Els Pets i Lax'n'Busto, amb un karaoke multitudinari de Llença't.

L'espai de TV3 comptarà amb reusencs i tarragonins il·lustres, com Carles Francino, Xavier Graset i Andreu Buenafuente. També hi haurà l'alcalde de Reus, Lluís Miquel Pérez, la colla castellera dels Xiquets de Reus i l'equip campió de la copa d'Europa d'hoquei sobre patins, el Club Reus Deportiu.

També hi haurà connexions en directe des de Port Aventura, s'explicaran els secrets del menjar blanc i es farà una aproximació a l'experiència dels turistes que passen les vacances a la Costa Daurada.

A més d'Om, anirà a terres tarragonines tot l'equip de pantalla habitual, amb la Cristina Puig, la Màbel Martí, l'Eloi Vila, la Xantal Llavina i el Jordi Gràcia.

Comiat des de Barcelona

El club, que al llarg de la temporada ja ha estat a Lleida i Girona, s'acomiadarà definitivament de l'audiència, coincidint amb el programa 1.000, el 17 de juliol des del Palau de la Música, a Barcelona.

Darrera actualització ( Divendres, 5 de juny del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter