Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Comunicació
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 2 comentaris Enviar un comentari

La Clau publicarà el seu últim article el dissabte 1 d'octubre

El diari digital bilingüe -català i francès- s'havia creat a Perpinyà al 2006

Amb l'epicentre en l'actualitat rossellonesa el mitjà apostava per una cobertura de l'actualitat econòmica transfronterera

La portada de La Clau aquest dijous 29 de setembre. Foto: EL PUNT.

El diari digital La Clau, www.la-clau.net, s'actualitzarà per última vegada aquest dissabte dia 1 d'octubre. Més enllà, la web no desapareixerà i es podrà continuar consultant-hi els articles publicats fins ara, però no se n'hi afegiran de nous.

La clau va néixer al febrer del 2006 a iniciativa del periodista Esteve Valls, que va liderar aquest projecte fins a principi del 2011, quan va desvincular-se'n per ocupar el càrrec de delegat de l'aglomeració Perpinyà Mediterrània a Girona. Des de llavors el portal de La Clau estava dirigit per Vicenç Dumas i Marc Delclos que ja formaven part del nucli inicial del projecte al 2006.

Amb l'epicentre posat al Rosselló, el diari digital La Clau apostava per una informació transfronterera, de preferència de caire polític i econòmic, i oferia la possibilitat d'accedir-hi en català o en francès. Segons els seus responsables el portal acull unes 140.000 visites mensuals. Basat en una estructura associativa i la feina bènèvola dels seus responsables, La Clau, com molts altres mitjans exclusivament digitals, no ha aconseguit trobar un model econòmicament sostenible.

La congelació de La Clau coincideix també amb l'inici d'un altre projecte, Open.cat, impulsat per les mateixes persones que portaven La Clau. Aquesta incitativa presentada com think tank, també disposa d'un espai web www.open.cat i pretén impulsar dinàmiques i reflexions relacionades amb l'economia, les estructures, la cultura o la llengua en una àrea d'influència definida per les ciutats de Perpinyà, Figueres i Girona. El primer acte públic d'Open.cat tindrà lloc el 21 d'octubre a Perpinyà amb una conferència dedicada al màrqueting territorial i amb la presència de representants d'aquest sector procedents de les tres ciutats.

Darrera actualització ( Divendres, 30 de setembre del 2011 10:09 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Jordi Mir (Sant Celoni)

Apa! i qui patrocina "la clau" aquesta? oh sorpresa! "Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació. Generalitat de Catalunya"!


Ni un duro per aquestes xorrades quan s'estan fent fora metges i tancant CAP. Quina vergonya!

avatar Òscar Crusats (Barcelona)

Si Jordi Mir tancarem el que no agrada els espanyolistes com tu i et pagarem els diaris que t'agraden a tu, au ves xato, que perds el temps miserablement i a sobre pretens que els catalans seguim subvencionant premsa espanyola que no fa altra cosa que insultar els catalans i la intel·ligència. Si tant et preocupessin els diners dels catalans demanaries la fi de l'espoli impositiu que patim any rere any, la resta són collonades d'un fanàtic espanyol, per cert i sense voler insultar, estàs com un llum!


Parlant de la notícia no entenc que el creadors del web el tanquin per crear-ne un altre de similar. No fóra més lògic fer-hi canvis i intentar augmentar l'audiència?

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter