Els nens i nenes catalans estan convidats avui i demà a anar a l'Anella Olímpica de Montjuïc de Barcelona a vèncer La invasió fantasma al crit d'“Uh! Oh! No tinc por!”, en la gran festa anual infantil de Catalunya: la Festa dels Súpers. Un esdeveniment que l'any passat va reunir 380.000 assistents. Aquest any serà ja la quinzena edició, i serà el punt àlgid de la celebració dels 20 anys del club, que va estrenar-se l'11 de febrer del 1991. També servirà per presentar en directe les cançons de l'últim disc del Super3, titulat Uh! Oh! No tinc por –igual que el lema de la festa–, i per posar en marxa una nova aplicació per a mòbils que permetrà mirar vídeos de les sèries i els programes del canal.
Activitats
La festa inclourà 200 activitats i espectacles –organitzades per 62 entitats i empreses– en un recinte de 50.000 metres quadrats. L'activitat central, com és habitual, serà la Supergimcama, que culminarà amb l'espectacle final d'Uh! Oh! No tinc por!, avui a les 16.30 h i demà a les 12 del migdia. A més, els nens podran fer-se fotos amb els seus personatges preferits del canal –hi haurà més de 30 retallables representant les sèries– i els súpers que duguin el carnet podran participar en un concurs per pujar a l'escenari amb els personatges del canal.
Pel que fa a les actuacions musicals, a banda dels SP3, hi haurà Teràpia de Shock, Sant Andreu Jazz Band, Gisela, Atomic Boy Blues, i les actuacions especials dels presentadors de Tags i Fish&Chips. També hi haurà espectacles de màgia i de claqué, experiments de ciència, acrobàcies de bicitrial, espectacles d'humor... També tindrà el seu lloc, com és habitual, la cultura catalana: hi haurà castellers, cercaviles amb geganters i bastoners, correfocs amb diables, sardanes.
Connexions al Super3
El canal Super3 farà més de 30 connexions des de la festa durant tot el cap de setmana, que s'emetran de 10 a 19 hores –l'horari de la festa– intercalades entre les sèries d'animació. Aquestes connexions estaran protagonitzades per les cares del canal, que explicaran en directe els moments més destacats de la festa.
El plat fort serà l'emissió simultània entre TV3 i el Super3 demà al migdia de l'especial Uh! Oh! No tinc por! (11.30 h), en què es resumirà primer la trama central de la festa i després s'emetrà l'espectacle en directe. A més, la festa es podrà veure en directe a Super3.cat durant tots dos dies.
Pel que fa a Catalunya Ràdio, Generació Digital (16.00 h) s'emetrà avui des de la festa.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.