El Maresme haurà de dir adéu al segon canal públic de TDT, l'M2TV, perquè els municipis responsables del seu funcionament veuen inassumible el cost que representa. El mes passat, la nova presidenta de l'ens i alcaldessa de Calella, Montserrat Candini (CiU), anunciava que els integrants del consorci s'havien donat un marge per estudiar la viabilitat de tirar endavant el mitjà de comunicació, i ja va alertar que es prendria una decisió definitiva abans d'un mes. En una trobada feta aquesta mateixa setmana, els integrants del consorci van admetre que destinar una partida al manteniment de la TDT no entrava en les seves previsions. “No ha estat una decisió fàcil, però sí la correcte perquè fins ara s'havien generat falses expectatives”, apunta Candini, que destaca, en qualitat d'alcaldessa de Calella, que lluitaran “perquè la tradició de televisió local de la ciutat es mantingui en un altre context”. En aquest sentit, no es descarta que les poblacions que així ho vulguin, o puguin pagar-ho, acabin adherint-se al canal de Mataró i el Maresme, M1TV.
Pla de pagament
La dissolució de l'ens no es pot allargar més enllà de sis mesos, moment en què deixarà d'emetre. En aquest període una comissió liquidadora establirà els mecanismes amb els quals cada municipi eixugarà el deute acumulat –que no s'ha donat a conèixer– i es decidirà quin ha de ser el futur de les instal·lacions i els béns patrimonials de la fàbrica Llobet-Guri de Calella.
Amb la desaparició d'M2TV, a la comarca només funcionarà un únic canal públic amb seu a Mataró. També hi ha un únic privat en actiu: Maresme TV, actual Canal Català Maresme. El segon canal privat, Televisió de Mataró, va ser absorbit per M1TV l'any passat.

































Comentaris
No sé per què no puc cap comentari a la cultura que ve després. Que la cosa del camí, de teixir, que vol dir construcció està molt bé, però no sé sap el què ni com ni si es farà i tot queda en lloançes.
Que bonic tot! La democràcia serveix per alguna cosa, però es veu que la democràcia aquí només serveix perquè els castellans escriguint en aquesta llengua plens d'odi contra el català i Catalunya o tot el que significa, etc.
Així no anem bé i ja sé sap quant no anem bé, passa el què passa. I despres tothom és innocent.
Crònica d'una mort anunciada....
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.