Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Comunicació
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari

Treballadors de RTVV denuncien la “tergiversació” de les protestes estudiantils en els informatius

El comité d'empresa demana la dimissió de la cúpula de l'ens i dels caps d'informatius

El comité d'empresa de Ràdio Televisió Valenciana (RTVV) ha demanat la dimissió del director general de l'ens, José López Jaraba, dels directors de Canal 9, Luis Rodó, i Ràdio 9, Nuria Romeral, i dels respectius caps d'Informatius, Salut Pedrós i Juan José Braulio, per donar informació “tergiversada” de les protestes estudiantils en Canal 9 i Ràdio 9.

El comité d'empresa ha denunciat que els informatius de Canal 9 i Ràdio 9 estan oferint una informació “tergiversada” de les protestes estudiantils que des de la setmana passada es viuen en el centre de València. A més, entén que “no estan donant la rellevància informativa a uns fets que han paralitzat gran part de la ciutat i han tingut un ressò preferent, fins i tot en mitjans internacionals”.

Segons els sindicats, des d'ahir a la vesprada, “quan les càrregues policials van provocar més detencions i ferits”, totes les edicions informatives de la televisió i la ràdio públiques “oculten intencionadament totes les imatges dels colps i la brutalitat policial contra els estudiants” i, a més, “es presenta la policia com a víctima i els estudiants menors d'edat com a culpables”.

Per contra, “no s'informa que entre els ferits hi ha periodistes de diversos mitjans”, es “descontextualitzen” les causes dels fets “reduint-los a només disturbis i incidents” i “s'amaga el perquè de les protestes: les retallades en l'ensenyament aprovades pel consell i la falta de calefacció”. El comité d'empresa també ha denunciat que Canal 9 no ha emés les declaracions del cap de la Policia que titla els estudiants d'“enemics”.

Per tot això, entén que la cobertura informativa que s'està “imposant” “aprofundeix en el divorci dels nostres mitjans amb una bona part de la societat valenciana i ens deslegitima en el nostre paper de servei públic”.

Darrera actualització ( Dijous, 23 de febrer del 2012 22:04 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Vicenç Marquès i Sanmiquel (Sabadell)

Això us passa, a la majoria de valencianes i de valencians, per haver votat el PP en les últimes eleccions al País Valencià. No s'entén com tanta gent va poder votar als del PP i que ara se'n penedeixin d'haver-ho fet. Per tant, la majoria teniu el que us mereixeu i per tant, ara a callar i a aguantar les brutals càrregues de la policia nacional que, a la vista està, són pitjors que les bestials càrregues dels "grisos" en època franquista. Preneu-ne bona nota, i quan toquin eleccions a veure si fileu més fi i voteu a qui heu de votar perquè les coses us vagen millor al País Valencià.

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter