Dimecres, 22 de maig del 2013

Tancar la finestra Tancar
Comunicació
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font [D]
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari

El govern d'Aguirre farà un ERO a Telemadrid

El vicepresident de la Comunitat de Madrid, Ignacio González, es va reunir ahir amb els sindicats per informar-los que es durà a terme un expedient de regulació d'ocupació (ERO) a Telemadrid. Tot i que el vicepresident no va oferir xifres exactes sobre el nombre de treballadors als quals podria afectar la mesura, fonts sindicals citades per El Mundo apunten que el nombre d'acomiadament podria ser de prop de 600 empleats. Això suposaria aproximadament la meitat de la plantilla actual, de 1.175 treballadors. Durant la trobada amb els treballadors, González va explicar que encara no se sap en concret la data en què es tindrà lloc l'ERO, però que serà en un “futur pròxim”. Els sindicats van instar-lo a retallar abans altres partides.

L'ens públic Radio Televisión Madrid va augmentar de gairebé un 7% el pressupost de despeses el 2012: va passar dels més de 158 milions d'euros del 2011 a superar els 169 milions en l'exercici present. Cal tenir en compte, a més, que l'executiu d'Esperanza Aguirre ja va anunciar que vol privatitzar Telemadrid.

Darrera actualització ( Dissabte, 19 de maig del 2012 02:00 )
Publicat a

DESA LA NOTÍCIA A:

Desar-la al meu compte Seguir la notícia
Des del registre pots veure i gestionar totes les notícies desades i de les que en fas seguiment.
Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Jordi Suñé (Barcelona)

Els madrilenys haurien d'aplicar un ERO a la senyora Espe, a ella i tota la seva camarilla... Cal sacrificis i ajustos, pel bé de la teva Espanya, bruixa anticatalana!

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: La nova evidencia de l'espoli fiscal català permetrà al govern incrementar el sostre de dèficit?
La nova evidencia de l'espoli fiscal català permetrà al govern incrementar el sostre de dèficit?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter