Dimecres, 22 de maig del 2013

Tancar la finestra Tancar
Comunicació
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font [D]
Enviar un comentari

‘Dallas', l'herència

El retorn de la nissaga dels Ewing, que el canal de pagament TNT estrena aquesta nit, s'afegeix a la llista de ‘remakes' de sèries d'èxit dels anys vuitanta

El repartiment de la nova ‘Dallas'
La trama recau en els fills: John Ross vol petroli i Christopher, les energies renovables

Era la que faltava. Si sèries tan recordades com ara V i El coche fantástico van tenir el seu remake, el serial per excel·lència dels anys vuitanta, Dallas (1978-1991), havia de tenir també la seva seqüela televisiva en l'actualitat. Dallas arriba, però, una mica tard, ja que el boom dels remakes va començar fa quatre anys amb el fracàs sonat de La dona biònica, emesa per La 1, i va continuar també amb altres punxades com ara les noves versions de Sensación de vivir (Tele 5) i El coche fantástico (La 1). Tampoc van tenir èxit, en aquestes ficcions revisitades, Els visitants (TV3) i sobretot Los ángeles de Charlie (Factoría de Ficción). El públic, en canvi, sí que ha acceptat l'actualització del clàssic dels anys setanta Hawai 5.0. (Cuatro), més en la línia de les sèries policials i d'acció actuals.

En espera de la nova versió que la cadena nord-americana NBC prepara de La família Monster, Dallas és, doncs, l'última de la llista. Dimecres es va estrenar als Estats Units i aquesta nit arriba a l'Estat espanyol a través del canal de pagament TNT. De moment no hi ha cap cadena en obert que l'hagi comprada. La sèrie original es va poder veure primer a TVE i després a TV3.

Ja hi va haver dos intents de continuar la història dels Ewing amb dos telefilms el 1996 i el 1998. “S'havia intentat abans i els guions eren horribles”, ha comentat l'actor Patrick Duffy (Bobby), que en canvi es mostra entusiasmat amb el nou projecte.

La nova Dallas la protagonitza la nova generació, els fills dels germans J.R. (Larry Hagman) i Bobby Ewing, John Ros III (Josh Henderson) i Christopher (Jesse Metcalfe), respectivament, i com en tota bona telenovel·la la maldat i la bondat també s'hereten. Així, John Ros vol perforar en terres del ranxo de Southfork, on ha trobat petroli, mentre que Christopher veu el negoci en les energies renovables. També hi ha el clàssic triangle amorós entre els dos cosins i una noia.

Larry Hagman, també entusiasmat amb la nova Dallas, ha destacat: “Això és com tornar a casa.”

Darrera actualització ( Diumenge, 17 de juny del 2012 02:00 )
Publicat a

DESA LA NOTÍCIA A:

Desar-la al meu compte Seguir la notícia
Des del registre pots veure i gestionar totes les notícies desades i de les que en fas seguiment.
Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: La nova evidencia de l'espoli fiscal català permetrà al govern incrementar el sostre de dèficit?
La nova evidencia de l'espoli fiscal català permetrà al govern incrementar el sostre de dèficit?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter