La lliga de futbol 2012/13 començarà dissabte –ahir els clubs rebels van renunciar definitivament a la vaga– i encara no és clar com es repartirà la retransmissió televisiva dels partits. Mediapro i Prisa continuen sense posar-se d'acord quan queden tres dies i no és clar que el concurs d'adjudicació obert per Mediapro i encara sense resultat sigui vàlid. Quan encara falta veure com es distribueixen partits i resums, TV3 ja ha dissenyat, però, l'ampli seguiment que farà dels resultats de la competició i que serà similar al de les últimes temporades.
Així, aquest cap de setmana la televisió catalana ja compta oferir a Esport 3 amplis resums dels partits –malgrat que encara no se n'han fet les adjudicacions– tant de l'Espanyol (dissabte) com del Barça (diumenge) tan bon punt acabin. A més, diumenge s'estrenaran les noves temporades de les diferents edicions de Hat-trick: Hat-trick Barça (20.00h i 22.40 h), Hat-trick total (20.50h), centrat en el partit Madrid-València, i Hat-trick Espanyol (22.00 h).
Gamper i supercopa
L'ampli seguiment futbolístic continuarà dilluns que ve amb el trofeu Joan Gamper. El Barça jugarà aquest any amb el Sampdoria, equip amb què es va enfrontar en la mítica final de Wembley del 92. TV3 i el canal Esport 3 hi dedicaran quatre hores entre prèvia, partit i postpartit.
Sens dubte, però, el plat fort de les retransmissions futbolístiques d'aquest agost serà la supercopa d'Espanya, que suposarà els dos primers clàssics de la temporada. Barça i Madrid s'enfrontaran a doble partit (amb anada al Camp Nou i tornada al Bernabeu) el dijous 23 i el dimecres 29. TV3 i Esport 3 hi dedicaran també un ampli seguiment de quatre hores en totes dues jornades.


































Comentaris