Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Comunicació
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'oposició diu que l'empresa de mitjans de comunicació de Cambrils té un sobrecost de 200.000 euros

L'empresa municipal que gestiona la ràdio i la televisió públiques ha costejat una despesa superior a la pressupostada. Els grups a l'oposició de CiU, la PLIC i el PP diuen que el govern ha hagut de demanar una pòlissa de crèdit de 200.000 euros per afrontar un dèficit generat arran de la conversió del Patronat cap a una empresa de caràcter municipal. Segons aquestes tres formacions, es va intentar quadrar el pressupost segons unes xifres de publicitat «que estaven molt inflades» i que, a més, «no s'han arribat a complir». El 2009 s'havia calculat que entrarien uns 105.000 euros i el mes de juny només se n'han executat uns 20.000, i el 2008 s'havia pressupostat que hi hauria uns ingressos de 144.000 euros, segons dades que presentava l'oposició, i això «és un cost molt gran».

L'alcalde, Robert Benaiges, responia a aquestes crítiques reconeixent aquest dèficit, però escudant-se en el fet que «els processos de canvi no són fàcils» i «n'hem d'aprendre», però que ara «el sistema de gestió és molt més àgil», sobretot amb l'arribada de la TDT, i afegia que «tot el procediment ha estat supervisat» i que no hi ha cap irregularitat.

Una TDT problemàtica

La implantació de la TDT no deixa de generar dubtes. Els tres grups de l'oposició consideren que l'Ajuntament «està pagant amb diner públic el que s'hauria d'estar pagant entre deu o dotze municipis» del Baix Camp i el Priorat, que són els que constitueixen un dels consorcis de la TDT del Camp i asseguren: «Ens hem quedat sols.»

L'equip de govern responia: «Estem preparant un pla d'atac» perquè la ciutat ha de poder liderar aquest procés, però negava el fet que hagués assumit una despesa que havia de ser compartida.

Darrera actualització ( Dilluns, 20 de juliol del 2009 19:11 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook