Comunicació

L'APUNT

La televisió fa vendre collarets

És ben sabut que les grans marques del món de la moda busquen associar la seva imatge amb dones que triomfen en el món de l'espectacle. Swarovski va patrocinar l'última gira de Malú i la sinergia entre tots dos ha funcionat tan bé que ja és la seva ambaixadora oficial. Dimarts la vam tenir a Barcelona per promocionar les joies de cristall que cada setmana es col·loca, segons el seu criteri, per fer de coach a La Voz. Em diuen que tot el que es posa en el programa arrasa en vendes i la cantant és feliç perquè ha passat de dur només “petits punts de llum” a atrevir-se amb peces de gran pedreria que la fan brillar en el sentit més literal. I ja li va bé, en una edició en què l'espontània Laura Pausini sembla haver-se convertit en l'estrella.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia