Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Comunicació
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El consell comarcal edita el tercer número de la revista «Info Alt Camp»

Se'n distribuiran 4.000 exemplars en els 23 municipis de la comarca

El Consell Comarcal de l'Alt Camp acaba de publicar el tercer número de la revista Info Alt Camp, un vehicle informatiu de periodicitat quadrimestral per donar a conèixer els serveis i les activitats de l'ens supramunicipal a la ciutadania. Se n'han editat 4.000 exemplars que es repartiran en els 23 municipis de la comarca a través de diferents punts de distribució, com ara ajuntaments, casals municipals, centres cívics, centres de salut o associacions i entitats, on la ciutadania podrà llegir la revista i, si vol, emportar-se-la a casa.

Aquest segon número té 24 pàgines amb la portada i dues pàgines dedicades al vintè aniversari de la Ruta del Cister. «La gran novetat són dues pàgines, patrocinades per l'Obra Social de «la Caixa», dedicades a les activitats del Consell Consultiu de la Gent Gran de l'Alt Camp i que es converteix en una secció fixa en cada número», segons fonts del Consell Comarcal de l'Alt Camp.

La publicació també inclou reportatges sobre la XII Setmana del Vi i el Cava, les excavacions al castell de Selmella, al Pont d'Armentera, i una entrevista al vicepresident quart del consell, Francesc Xavier Esplugas. En aquest número també es tracta de la inauguració del Servei d'Informació i Atenció a les Dones o les inversions del fons Feder i el plan Avanza obtingudes fa poc pel consell.

Darrera actualització ( Dijous, 15 d'octubre del 2009 02:00 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook