Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Salut
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
MARESME

Salut confirma que a l'octubre tancarà tres CAP més a la nit

Malgrat de Mar, Canet i Tordera deixaran de donar servei continuat les 24 hores a partir del 17 d'octubre

Pineda centralitzarà les urgències i a l'estiu està previst reforçar puntualment Malgrat

El CAP de Malgrat de Mar és un dels que tanquen a la nit a partir del dia 17. Foto: T.M.

El Departament de Salut va fer oficial ahir la data en què els CAP de Malgrat de Mar, Canet i Tordera, a la zona nord de la comarca, deixaran de donar servei durant la nit. Serà a partir del dilluns 17 d'octubre quan aquests serveis sanitaris establiran un nou horari de dilluns a diumenge, inclosos festius, que anirà de les 8 del matí a les 9 de la nit. A partir d'aquesta hora els usuaris hauran d'adaptar-se al nou funcionament establert per la Generalitat: trucar al telèfon 902 111 444 per a informació sanitària o al telèfon 112 per a urgències. Tot i això, si els malalts volen ser atesos presencialment s'hauran de desplaçar o bé fins a l'hospital de Calella o bé fins al CAP de Pineda, que serà l'únic de la zona on es mantindrà el servei d'atenció continuada.

En el comunicat emès des del departament, s'avança que donada la particularitat de la zona nord de la comarca, eminentment turística, durant l'estiu està previst reforçar el CAP de Malgrat de Mar les 24 hores “a causa de l'augment de la població”. Malgrat les contínues crítiques dels usuaris i algunes mobilitzacions per aturar la nova reordenació de l'atenció primària al Maresme –els CAP de Vilassar de Dalt, Sant Andreu de Llavaneres i Argentona ja van tancar les urgències de la nit al juliol–, Salut insisteix que la nova política “garanteix l'atenció primària als usuaris amb els mateixos criteris de qualitat i de resolució, mantenint equips de professionals amb una sòlida experiència”.

De moment, només l'Ajuntament de Malgrat ha manifestat públicament el seu desacord per la reducció de l'horari del CAP que considera un perjudici per als ciutadans.

LA XIFRA

3
CAP
del nord del Maresme: Malgrat, Canet i Tordera tancaran a la nit des del 17 d'octubre.

Blanes, Lloret i Tossa també tancaran

A la Selva Marítima, a tocar del Maresme, els canvis en l'atenció continuada també començaran a aplicar-se a mitjan octubre. Els CAP de Blanes, Lloret de Mar i Tossa deixaran d'oferir servei les 24 hores i assumiran el nou horari de 8 del matí a 9 de la nit. Les urgències presencials es deriven totes a l'hospital de Blanes i com també es vol amb Malgrat, a l'estiu es reforçarà el CAP de Lloret i a Tossa s'atendrà fins a la mitjanit.

Darrera actualització ( Dissabte, 1 d'octubre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Francesc Bonastre (Pineda de Mar)

Renoi! Ja pensen en l'estiu! Retalla, retalla, que qui no retalla, serà retallat o igual és retallat. Ves a saber, què la cosa va bé, perquè tothom va tragant les píndols de la retalla i muts a la gàbia o algun crit i protesta, però són quatre bojos i, altres fen mèrits amb coses fantasmagòriques! Quina vida aquesta!

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter