Les plataformes contra les retallades sanitàries a la comarca de la Selva d'Arbúcies, Breda, Hostalric, Sant Hilari Sacalm, Vidreres i el moviment Ter-Brugent d'Amer i Anglès, aprofitant la jornada electoral, instal·laran taules amb urnes des de les nou del matí fins a les vuit del vespre, perquè els ciutadans manifestin el seu acord o desacord amb les retallades sanitàries.
Els organitzadors, asseguren que volen evitar que la consulta interfereixi en el més mínim en la jornada electoral. Aquest ha estat el motiu que les meses de la consulta estiguin situades a una distància mínima de cent metres dels col·legis electorals. Tampoc hi haurà publicitat ni a favor ni en contra de les retallades sanitàries, simplement hi haurà les opcions del “sí” i el “no” i les urnes. A diferència de les eleccions, en la consulta podran votar tots els que ho vulguin a partir dels setze anys. El missatge de la papereta no pot ser més clar. Es tracta d'un full que hi diu: “Està vostè d'acord amb les polítiques de retallades del govern de la Generalitat que afecten els serveis sanitaris, l'ensenyament i altres polítiques socials?” A sota, dos requadres, un per al “sí” i un per al “no”.
Pel què fa a les xifres, els organitzadors recorden que la sanitat a Catalunya afecta 7.535.251 persones, mentre que els vots que va obtenir CiU en les passades eleccions va ser d'1.202.830 persones.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.