Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Salut
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
baix camp

L'hospital de Reus tindrà un 5,8% menys de pressupost

El Grup Salut i Sagessa aproven el pressupost del 2012, que també preveu rebaixar el de l'hospital de Móra d'Ebre un 5,4%

L'Ajuntament confia que la plantilla no quedarà afectada per cap ERO

Imatge d'una manifestació a l'hospital contra les retallades en la sanitat. Foto: JOSÉ CARLOS LEÓN.

El Grup Salut reduirà el 2012 el pressupost de dues de les societats municipals que agrupa, Hospital i Reus Esports i Lleure. El pressupost de l'hospital de Sant Joan serà un 5,8% menor que el d'enguany i passarà dels 129,7 milions d'euros actuals a 122,2. Una rebaixa menor que la que s'ha especulat en les últimes setmanes, segons la regidora responsable del grup, Teresa Gomis, tot i que està pendent dels canvis que pugui plantejar la Generalitat en l'àmbit sanitari: “De totes maneres, la Generalitat no retallarà més la sanitat.” Gomis també confia arribar a acords amb el comitè d'empresa de l'hospital per evitar l'aplicació d'un expedient de regulació d'ocupació. La rebaixa de pressupost de Reus Esport i Lleure serà del 22%, i es farà amb l'eliminació d'alguns dels serveis que presta i recol·locant treballadors en altres àrees municipals. La disminució s'explica en part per la reducció de finançament dels plans d'ocupació de la Generalitat. La tercera societat del Grup Salut, Serveis Funeraris, tindrà en canvi un 0,2% més de pressupost.

Pel que fa al Grup Sagessa, que gestiona diversos centres sanitaris del sud de Catalunya, deixarà de gestionar l'any que ve l'hospital lleuger de Cambrils, amb la qual cosa el pressupost d'aquesta societat es rebaixarà un 4,63%. També experimentarà una rebaixa el pressupost de l'hospital de Móra d'Ebre, d'un 5,4%, que quedarà en 20,3 milions d'euros.

D'altra banda, el Centre MQ Reus, que forma part del grup Sagessa, tot i que treballa sobretot amb mútues i privats, comprarà l'antiga clínica Savé de Reus per un import de 2,3 milions d'euros. L'operació s'autofinançarà.

LA XIFRA

27,8
milions d'euros
deu la Generalitat a l'hospital de Reus, dels quals 12,8 es podrien cobrar aquest mateix any.

L'alcalde de Reus fa costat a Josep Prat

L'alcalde de Reus, Carles Pellicer, va reafirmar ahir la seva confiança en el director general d'Innova, Josep Prat, al qual se li ha retret últimament que compatibilitzi Innova amb altres càrrecs a la Generalitat i al sector sanitari privat. Pellicer va recordar que s'està treballant per aprimar l'estructura d'Innova, un procés que es donarà per acabat l'abril del 2012. Així mateix, es contractarà una sola auditoria per a Innova i les empreses municipals.

Darrera actualització ( Dissabte, 26 de novembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter