Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Salut
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Salut

Cartells per vendre el CAP d'Arbúcies

La plataforma contra les retallades va col·locar uns rètols de venda del CAP, que van ser retirats ràpidament

La lluita de la comarca de la Selva contra el tancament dels CAP també inclou la utilització del sentit de l'humor. A Arbúcies, la plataforma pel manteniment de les urgències nocturnes al centre d'atenció primària de la població, diumenge al vespre va penjar dos cartellets a la façana del centre que imitaven en color i forma els que solen col·locar les immobiliàries en els edificis o locals que posen a la venda. A sota de les lletres més grosses de “Es ven” figurava com a raó el Sr. Boi Ruiz i hi constava el telèfon de la conselleria de Salut per a qui volgués més informació. Així, la plataforma d'Arbúcies volia cridar l'atenció sobre les intencions de la Generalitat de “trossejar i privatitzar el sector sanitari”.

La reacció immediata dels responsables sanitaris de fer arrencar els cartells va posar de manifest que no comparteixen el mateix sentit de l'humor que els “indignats” d'Arbúcies, els quals consideren que l'arrencada dels cartells posa de manifest que “la sanitat pública representa un perill per als interessos personals i professionals de Boi Ruiz”.

Darrera actualització ( Dimecres, 14 de desembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter