Pares de nens de l'escola Montseny de Breda han materialitzat ja la plataforma Les Agressions No Són Cosa de Nens per tal d'implicar els diferents agents i autoritats vinculats amb l'educació en els casos de violència a les aules. L'objectiu principal de la plataforma és buscar solucions i respostes globals a aquests episodis. Els responsables diuen que han rebut desenes d'adhesions.
Educació
breda
Creen la plataforma Les Agressions no Són Cosa de Nens
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 26-02-2010 Pàgina 5
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.