Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Educació
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Milloren els resultats acadèmic dels joves del programa Accés de Sant Boi

Un 84% dels joves becats per Caixa Catalunya aconsegueixen graduar-se en ESO, percentatge que representa 7 punts més que la mitjana catalana. Aquests són els resultats que l'Obra Social de Caixa Catalunya va presentar dijous a Sant Boi de Llobregat per fer balanç del primer any d'aplicació del programa d'acompanyament educatiu adreçat a joves en situació de risc o exclusió social (Accés).

En aquest sentit, des que es va implantar el programa, els resultats no han fet més que millorar: s'ha passat de tres a vuit punts d'actuació i de 945 becats a una previsió de 2.066 beneficiaris l'any 2010. A més, cal destacar que durant aquest primer any d'actuació, dels 193 joves que van rebre la beca, el 97% han continuat formant-se. Precisament, un dels principals objectius de l'aplicació del programa Accés a Sant Boi és contribuir, fins al 2011, a reduir d'un 15% el fracàs escolar.

Aquest curs 2009-2010 està previst que, a més dels tres punts d'Accés que ja hi ha en funcionament, se n'incorporin cinc més que es repartiran a Santa Coloma de Gramenet, Tarragona, Lleida, Ciutat Vella (Barcelona) i Sant Roc (Badalona).

Darrera actualització ( Diumenge, 7 de març del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook