L'Associació de Veïns de Sant Andreu de Palomar s'ha fet ressò de la preocupació que viuen els pares amb infants que aquest setembre han d'entrar a P3 i, després que aquest diari denunciés el 25 de febrer passat que hi havia una mancança d'un centenar de places, ha reclamat la construcció d'una escola nova a la zona d'equipaments que preveu el pla urbanístic Sant Andreu-la Sagrera. L'entitat veïnal assegura que els pares d'aquesta zona els han indicat que 123 nens no podran entrar en la primera opció que els pares havien demanat i que la meitat d'aquests es concentren a les zones de Sant Andreu, de Baró de Viver i de Bon Pastor.
L'associació de veïns assegura que el Consorci d'Educació de Barcelona (CEB) es va comprometre, el novembre, que tots els pares que emplenessin totes les opcions en tindrien una d'assegurada i que, ara com ara, això ha quedat «en un no-res». L'entitat puntualitza, com va fer al febrer passat el CEB, que el procés encara no ha acabat i que les dades finals podran variar en funció de la resta d'opcions que triïn els pares que no han aconseguit plaça de la primera opció o en funció de variables «com noves aules o augments de ràtios». En tot cas, troba excessiu que els pares hagin de patir 44 dies, fins al 9 d'abril, per saber a quina escola aniran els seus fills al setembre.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.