Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Educació
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Els instituts de Tortosa també es mobilitzen

Les protestes es repetiran cada dimecres en centres de tot l'Ebre

La protesta dels professors a l'institut de Tortosa. Foto: CEDIDA.

L'institut Joaquim Bau i l'institut de Tortosa, els dos centres públics de secundària de la capital del Baix Ebre, s'han sumat aquesta setmana a les mobilitzacions en contra de les retallades anunciades pel govern català. Així, bona part dels professors dels dos centres va sortir aquest dimecres al carrer per denunciar la política de tisorades en el sector de l'educació pública. Altres centres públics de l'Ebre han fet, aquests dies, accions de protesta, com ara l'institut i l'escola L'Assumpció de Deltebre; l'institut d'Ulldecona; l'escola de Miravet; l'escola Consol Ferré d'Amposta i l'escola de Ferreries, a Tortosa. Així, han penjat pancartes i s'han fet segudes i concentracions als patis, o als voltants del centre. A més, moltes d'aquestes activitats han tingut el suport dels alumnes i de les associacions de mares i pares.

En el cas dels instituts de Tortosa, els professors es van concentrar a les portes dels dos centres amb pancartes. A més, ahir a la tarda hi havia convocada una assemblea del sector docent al Joaquim Bau. Els professors recorden que ni els serveis públics ni els seus usuaris han provocat la crisi, i que altres agents socials són els que haurien de pagar els plats trencats.

Darrera actualització ( Dimecres, 18 de maig del 2011 19:26 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter