Els professionals de la construcció busquen altres sortides a la davallada de l'activitat dels últims anys, com ara la rehabilitació d'habitatges. Amb l'objectiu de formar futurs universitaris segons les necessitats del sector, ahir es va signar a la delegació del Col·legi d'Aparelladors de Barcelona un conveni amb l'Institut de Promoció Econòmica de Mataró i el Tecnocampus. L'objectiu, segons va explicar el vicepresident, Antoni Floriach, és poder formar enginyers i informàtics per a aplicacions tecnològiques i d'energies renovables. Des del Tecnocampus s'està treballant per oferir un grau mitjà en auditoria energètica. Floriach va explicar que l'activitat en obra nova ha caigut un 60%, però que la despesa en rehabilitació es manté.
Educació
Maresme
Innovació i formació per rehabilitar edificis
Notícies de ...
E.F.
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 27-01-2012 Pàgina 36

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.