L'Ajuntament de l'Escala i l'institut el Pedró han signat un conveni de col·laboració que permetrà que estudiants de l'últim curs del cicle formatiu de cicle mitjà de gestió administrativa facin pràctiques en diverses dependències municipals. Els primers alumnes que participaran en aquest acord de col·laboració faran les seves pràctiques al Museu de l'Anxova i la Sal i als departaments de cultura i de serveis socials. Aquests primers estudiants faran 350 hores de pràctiques que ja van començar aquest dilluns. En aquesta primera experiència seran dotze els alumnes que participaran en el programa.
L'Ajuntament de l'Escala i l'institut el Pedró tenen engegats diversos convenis de col·laboració, a banda d'aquest. Fa més de deu anys diversos alumnes de segon d'ESO participen en el programa Tu pots.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.