El centre parroquial de Canet va ser objecte dissabte d'una bretolada durant el debat entre els diferents grups polítics organitzat per la coordinadora Canet Decideix. Segons informen fonts de la plataforma, aprofitant que no hi havia ningú a la porta del local, «algú va omplir de silicona el pany i va impedir així que, un cop acabat l'acte, es pogués tancar l'espai». L'entitat lamenta l'incident, en especial després que tant la junta parroquial com el mateix rector «acceptessin cedir el local, tot i que des del Bisbat de Girona es va recomanar que no es fes». Al debat sobre les consultes hi van prendre part representants de totes les formacions polítiques locals, excepte el PP que va declinar l'oferiment.
Societat
canet de mar
Intenten boicotejar el debat polític de la plataforma Canet Decideix
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Maresme 17-11-2009 Pàgina 2
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.