Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El Pla d'emergència social de Solsona engega una campanya de recollida d'aliments

Solsona posarà en marxa durant aquestes festes la campanya 'Aliments solidaris' que té per objectiu recaptar aliments per ampliar el banc que gestiona Creu Roja del Solsonès en el marc del Pla d'emergència social. A partir de dilluns vinent i fins al 9 de gener, 11 establiments comercials habilitaran un espai perquè la clientela se solidaritzi amb aquesta iniciativa. Per col·laborar-hi es demana l'aportació d'aliments de llarga durada com oli, sal, llegums, arròs, cereals, conserves i galetes. Tot el que es recapti se sumarà al fons del banc d'aliments de Creu Roja del Solsonès, del qual fins ara s'han beneficiat una trentena de famílies que representen aproximadament unes 120 persones.

Les donacions es podran fer a les botigues Cal Baldomero, Cal Coll, Ca la Carme Gras, Cal Feu, Àrea de Guissona i Fruites Taribó i als supermercats Caprabo, Dia, Lidl, Llobet i Roges. Durant aquestes festes qui vagi a comprar en aquests establiments podrà dipositar algun d'aquests aliments en una cistella o carret condicionat expressament per a la campanya solidària.

'Aliments solidaris' és una campanya ideada per les institucions i entitats que donen suport al Pla d'emergència de Solsona: l'Ajuntament, el Consell Comarcal, Càritas, Creu Roja, Celsona, el Consell de la Gent Gran de Solsona, Mans Unides, Rotary Club de Solsona, Solsonès Obert al Món (SOM) i Volem Feina.

Darrera actualització ( Dijous, 17 de desembre del 2009 15:16 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook