Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
maspujols

El poble que més va créixer durant el 2008 va poder reobrir l'escola

Maspujols va ser el municipi del Camp i l'Ebre que, en termes proporcionals, més va créixer durant el 2008, ja que va passar de 565 a 663 empadronats (un 17,3%). El seu alcalde, Josep Rabascall, ho atribueix al fet que durant l'any passat es van entregar la majoria d'habitatges d'una promoció de cases unifamiliars. «En 30 anys no se n'havia fet cap, de promoció nova i, de fet, queda poc sòl urbà i tampoc no tenim intenció de créixer gaire més», explica, de la qual cosa s'infereix que l'increment ha estat més aviat circumstancial. Tot i això, l'any passat aquest creixement va permetre reobrir l'escola. Fins aleshores un total 60 escolars del poble havien d'anar a classe a altres municipis. «Els que s'han instal·lat a Maspujols són en un 30% fills del poble que s'hi volien quedar a viure i en un 60%, gent de Reus o del voltant», detalla Rabascall.

Darrera actualització ( Dimarts, 29 de desembre del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter