L'associació El Trampolí, que atén discapacitats psíquics de les comarques gironines, ha iniciat una recollida de signatures per presentar al Parlament una proposta perquè polítics o representants d'entitats finançades amb fons públics que siguin declarats culpables de casos de corrupció o malversació de diners, a més de pagar la multa que els correspongui, també hagin de fer treballs a la comunitat. El Trampolí vol que aquests personatges treballin com a voluntaris en entitats a les quals, i com és el seu cas, no arriben els diners públics necessaris. Aquesta associació assegura que la iniciativa està tenint una molt bona resposta.
Societat
la BISBAL
Recollida de firmes perquè personatges públics corruptes facin treballs comunitaris
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 09-02-2010 Pàgina 4
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.