Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Pineda convoca els veïns del Carme per informar-los sobre la llei de barris

L'Ajuntament de Pineda ha convocat per dissabte la primera reunió amb els veïns del Carme, la zona que ha presentat perquè sigui beneficiària de la llei de barris, que gestiona el Departament de Política Territorial i Obres Públiques (DPTOP). La trobada amb els representants veïnals i la resta de ciutadans ha de servir, segons defensa el consistori, per explicar quin serà el procés en cas que el barri obtingui els ajuts.

En aquest sentit, la candidatura del Carme a la llei de barris es fonamenta en la necessitat de resoldre les importants mancances d'infraestructures que té la zona, on també es concentra un índex d'immigració elevat. L'àmbit d'actuació comprèn des de carrer Santiago Rusiñol fins al carrer Sant Jordi, i des del carrer Sant Antoni fins al carrer Comtal. El projecte inicial, segons mantenen les fonts municipals, ha d'estar a punt el juny del 2011, en cas que la proposta pinedenca obtingui el suport necessari de la Generalitat. El cost previst de les actuacions de millora puja a uns 7 milions d'euros, dels quals la meitat els finançaria directament la Generalitat i l'altre 50% l'hauria d'assumir l'Ajuntament, desglossat en un període màxim de sis anys.

Darrera actualització ( Dijous, 11 de febrer del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook