L'Obra Social «la Caixa» ha obert el període per presentar la sol·licitud per aspirar a 87 pisos de lloguer assequible a Sentmenat i Palau-solità. Els immobles estan destinats als col·lectius amb més dificultats d'accés a un habitatge: joves de fins a 35 anys i persones de més de 65. Els pisos –57 a Sentmenat i 30 a Palau-solità– tenen una superfície d'entre 40 m² i 55 m², disposen de plaça d'aparcament i s'ofereixen a preus que no superen els 290 euros mensuals.
Societat
Obren la convocatòria per aspirar a pisos de lloguer assequible
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Vallès 12-02-2010 Pàgina 10
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.