Un total de trenta comparses i una desena de grups, que mouen unes 1.850 persones, participaran en la rua de carnaval. La majoria de les carrosses provenen de la banda de Girona –on la tradició carnavalesca està més arrelada–, tot i que aquest any la participació local ha augmentat considerablement, segons apunta el president de la comissió de la rua de l'Alt Maresme, Pere Moragas. De fet, en aquesta edició s'ha incrementat la participació en general, tant pel que fa al nombre de comparses com a les persones que hi prendran part (l'any passat van desfilar un total de 22 comparses, 11 grups i més de 1.600 persones). Els motius: el circuit és curt, els premis, considerables, i es celebra una setmana després de la resta de rues.
Societat
CALELLA I PINEDA DE MAR (Maresme)
11è Carnaval de l'Alt Maresme
Desfilades amb premi
Canals relacionats
Notícies de ...
Publicat a
- Sortim Catalunya 19-02-2010 Pàgina 27

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.