La Universitat de Barcelona va decidir tancar el menjador i sala d'estudi de la Facultat de Geografia i Història el 15 de febrer perquè la Guàrdia Urbana hi havia detectat consum de drogues i venda a menors i agressions de persones externes al centre al personal de neteja. La degana de la facultat, María Ángeles del Rincón, ha comunicat aquest fet als alumnes del centre a través d'una nota informativa. Com que la sala segueix tancada, s'ha habilitat un altre espai que serveix de menjador.
Tal com va explicar la degana de la facultat de Geografia i Història de la UB, María Ángeles del Rincón, la venda i consum de droga, així com les agressions de «persones externes a la facultat» i els incompliments de la normativa sobre tabac van començar el mes de setembre, encara que la situació va empitjorà una setmana abans del tancament –el 15 febrer– quan la Guàrdia Urbana va haver d'intervenir diverses vegades en aquesta sala d'estudis que també serveix de menjador. La degana ha comunicat la decisió a través d'una nota informativa que ha adreçat als alumnes del centre. Els estudiants havien presentat «nombroses queixes» per la inseguretat de l'espai segons va comentar Del Rincón que va afegir que el tancament –que de moment encara dura–, és provisional. Fonts del professorat van explicar a aquest diari que el personal de neteja ha patit intents de robatoris a mans de persones alienes al centre que accedeixen fàcilment a aquesta sala, un espai sense vigilància. La facultat ha habilitat una zona provisional amb microones que servirà de menjador mentre continuï el tancament. També s'està buscant un altre lloc provisional per a la sala d'estudis. Els problemes detectats en aquesta facultat no tenen res a veure amb els estudiants del centre, segons altres fonts de la mateixa facultat.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.