Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Epocauto amplia fronteres

La fira reusenca celebra deu anys ampliant el nombre d'expositors i la seva procedència

Uns visitants observant una de les motos que hi ha a la mostra. Foto: OLÍVIA MOLET.

La fira de cotxes i motos d'època de Reus celebra enguany el desè aniversari. Un dels objectius principals per commemorar-ho era obrir-se a la demarcació i, per això, es va fer arribar la invitació per participar-hi als clubs de vehicles clàssics, antics o d'època del Camp de Tarragona. Segons el president del Club de Motos Clàssiques de Reus, Xavier Poblet –un dels organitzadors– les associacions «han respost molt bé». De fet, tot i el context econòmic, enguany hi ha al voltant de noranta expositors, cap a deu més que l'any passat. El públic que hi havia a la fira ahir al matí també va deixar «impressionats» els seus organitzadors, que no s'esperaven tanta afluència.

Epocauto és la tercera fira més important del sector de Catalunya després de les de Barcelona i Sils, tot i que té una dinàmica diferent que aquesta última. La de Reus, però, també és «un referent a nivell estatal» tal com explicava Isaac Sanromà, president de la Cambra de Comerç, durant la inauguració. Sanromà corroborava que «va ser un encert» unir, fa cinc anys, el Saló de Vehicles d'Època, Clàssics i Antics, i el Mercat de la Moto Antiga i Accessoris de la Fira de Sant Jaume per crear Epocauto. A Reus, no només s'hi exposen cotxes i motos sinó que també hi ha el pavelló on es concentren els que venen peces antigues, força concorregut, ahir. És un mercat que mou molta gent, i on «es coneix tothom» deia Poblet, un fet que es podia comprovar a través de les converses entre membres de clubs diferents o entre aficionats a la restauració i venedors de peces. Com deia Poblet, és una afició que comença per sentimentalisme, «per conservar la moto del pare o l'avi», però que després de la primera, ja busquen la següent moto o cotxe per restaurar, «és una afició en què, quan hi entres, no en surts».

Darrera actualització ( Diumenge, 28 de febrer del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook