Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
barcelona

Militants del PSC demanen llibertat de vot per poder dir «sí» a la iniciativa antitaurina

Un grup de militants del PSC han signat un manifest en què es reclama llibertat de vot per als diputats socialistes a l'hora de votar al Parlament la iniciativa legislativa popular (ILP) antitaurina que s'està debatent a la cambra catalana. «Socialistes per l'abolició de les curses de braus» és com es titula el manifest impulsat per militants socialistes, que s'ha penjat en una pàgina web impulsada per Carles Marco, regidor socialista a Sant Cebrià de Vallalta (Maresme). A la pàgina web ja s'han registrat 194 militants. El secretari d'organització del PSC, José Zaragoza, ha descartat, però, donar llibertat de vot, ja que creu necessari que el grup parlamentari tingui una «posició comuna» en aquesta qüestió. Així, Zaragoza ha precisat que el PSC fixarà «col·lectivament la decisió majoritària».

El manifest impulsat per militants socialistes subratlla la feina feta pels organitzadors de la ILP, la qual va tenir el suport d'«un bon grapat d'afiliats del PSC». Per aquest motiu reclamen a la direcció del partit que tingui en compte la seva posició a favor de l'abolició de les curses de braus, que consideren «majoritària a la societat catalana». «No sabem si els partidaris de l'abolició som majoria o minoria dins del partit, però sí que estem segurs que són molts els afiliats que estan a favor d'aquesta opció», subratlla el manifest.«Mai s'ha debatut quina ha de ser la posició del partit vers aquest espectacle», recorda el text. En aquest sentit, puntualitzen que la llibertat de vot és necessària «per coherència amb les diferents sensibilitats dins del partit». A més de reclamar la llibertat de vot, aquest grup de militants socialistes també es mostren partidaris de «la recerca d'un consens amb altres grups parlamentaris per obtenir un resultat favorable a la prohibició i satisfactori per als impulsors de la ILP».Bo i respectant la «pluralitat d'opinions», Zaragoza no va deixar lloc a dubtes: «Al final es pren una posició», va precisar, i va deixar clar que un grup parlamentari té «l'obligació de definir-se». Zaragoza va puntualitzar que, una vegada començada la tramitació parlamentària, cal que el grup parlamentari tingui «posicions pròpies».

Darrera actualització ( Dimarts, 9 de març del 2010 12:05 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar David Guinart (Barcelona)
És increible que els del PSC votin en contra de suprimir les "Corridas de toros", que recordem que a les Illes Canàries ja estan prohibides fa anys. No s'entén que un partit suposadament "progressista" i que hauria de ser sensible als drets dels animals no voti per suprimir les "corridas"; únicament per espanyolisme i defensa de la "Unidad de España".

El PSC està totalment controlat pels sectors més espanyolistes afins al PSOE.

I a sobre no tenen ni llibertat de vot, com una dictadura bananera...

Vergonya de PSC, vull dir PSOE.
Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter