La festa major del barri del Pi de Barcelona arrenca amb el pregó i la remembrança del miracle de les monedes. Demà serà el torn de la cercavila dels Oriols, l'ofrena floral i a la tarda l'acte més esperat d'una festa que té com a protagonistes els gegants del Pi. Parlem dels atracaments de Perot lo Lladre. Es tracta de la sortida pels carrers del barri del famós bandoler. El gegantó Perot visita i atraca les botigues per robar els duros de xocolata i repartir-los entre el públic. Diumenge hi ha l'actuació dels Falcons i la passejada de gegants.
Societat
BARCELONA (Barcelonès)
Festes de Sant Josep Oriol
Els gegants del Pi prenen el carrer
Canals relacionats
Notícies de ...
Del 19 al 21 de març. A la plaça del Pi com a la plaça de Sant Josep Oriol.
Publicat a
- Sortim Catalunya 19-03-2010 Pàgina 12
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.