Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
barcelona

Un mosso, imputat per colpejar un manifestant anti-Bolonya

Un agent de la brigada mòbil dels Mossos d'Esquadra ha estat imputat per un delicte de lesions infligides a un manifestant anti-Bolonya el 18 de març de 2009. L'agent imputat ha reconegut que es trobava en el lloc dels fets on la víctima assegura haver estat agredida. No recorda, però, haver-la colpejat. El portaveu de CCOO Toni Castejón va criticar ahir que «les accions de la brigada mòbil no siguin jutjades com a grupals». Si en algun cas hi ha una acusació a un agent concret, les proves «han de ser molt contundents», va demanar. Castejón va afegir que «la responsabilitat és de qui ordena la càrrega, no dels qui l'executen». Tenint en compte que hi ha «diversos judicis pendents» pels enfrontaments d'aquell dia, en què el desallotjament de la Universitat de Barcelona va acabar en una batalla campal, Castejón insta les acusacions a presentar «proves contundents» si es vol denunciar un agent en concret. En el cos dels antiavalots «hi ha malestar» per uns judicis que arriben gairebé un any després i davant dels quals se senten «indefensos». «Anaven uniformats, amb casc i era de nit. En les fotos tenen dificultats per reconèixer-se ells mateixos», va alertar.

Darrera actualització ( Dissabte, 20 de març del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook