Al Baix Empordà, sis localitats més s'afegeixen a e les que ja van celebrar la consulta sobre la independència els dies 13 de desembre i 28 de febrer. Guíxols Decideix ja va començar fa dues setmanes a recollir el vot anticipat al passeig de Mar, els diumenges al matí. També s'hi afegiran Castell i Platja d'Aro, que, juntament amb Sant Feliu de Guíxols, faran campanya sota el nom de Vall d'Aro Decideix. També faran la consulta Vilopriu, la Pera, Pals i Regencós. Ara bé, hi ha una localitat que encara és dubte, Santa Cristina d'Aro. Segons el regidor d'ERC a Santa Cristina, Jordi Mulà, aquesta setmana es debat i es mirarà que la localitat ho pugui celebrar el dia 25 d'abril. El regidor va explicar que, tot i que van amb retard, la intenció és que es pugui fer el dia 25 d'abril.
Societat
Sis pobles celebren les consultes, al Baix Empordà
Notícies relacionades
Canals relacionats
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 06-04-2010 Pàgina 6
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.