El síndic de Compromís, Enric Morera, ha acusat el conseller de Sanitat, Manuel Cervera, de mentir en una resposta parlamentària quan va negar que el seu departament haja retirat les tires reactives gratuïtes per als diabètics de tipus 2. Segons Morera, la resposta de Cervera contradiu l'acció de protesta que està portant a terme l'Associació de Valenciana de Diabetis, que està arreplegant signatures per totes les comarques per protestar contra la mesura de la Generalitat. El síndic de l'oposició ha explicat que els diabètics reclamen una major inversió de la Generalitat en educació diabetològica i, d'altra banda, exigeixen que no es restringisca el repartiment gratuït de tires reactives per als diabètics de tipus 2 perquè puguen fer-se les proves de glucosa en sang en les seues llars i així previndre complicacions de salut.
Precisament, la Federació d'Associacions de Diabètics del País Valencià celebra demà a València una jornada per abordar la situació actual de la diabetis i en la qual participarà l'exministre de Sanitat, Bernat Soria. Les restriccions imposades per la Conselleria de Sanitat serà un dels temes que es tractarà en la trobada.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.