Dilluns, 21 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Més elements del Seguici s'afegeixen a la cercavila del Masclet, que repartirà 100 litres

Lliurament d'una bóta de Masclet a la geladeria Xixona. Foto: JUDIT FERNÀNDEZ.

El tret de sortida oficial a la festa major de Sant Pere de Reus serà demà, amb el pregó que pronunciarà la cuinera Mariona Quadrada, que també s'encarregarà d'encendre la tronada i de fer el que es pot considerar la inauguració extraoficial de la festa: la cercavila del Masclet. Aquest «contraseguici» s'ha consolidat definitivament l'any que compleix nou celebracions, i precisament l'any que s'hi han implicat més elements del Seguici; n'hi participaran un total de dotze, en aquesta cercavila, que començarà a la plaça Mercadal i que recorrerà els carrers del centre i tornarà al mateix punt, on clourà amb la ballada dels elements participants.

Aquest any es repartiran i es llençaran 100 litres de masclet, una barreja de Plim i vermut. Una part d'aquest centenar de litres correran entre el públic a través de 80 bótes de mig litre que aniran passant de mà en mà, a més de les bótes més grans que duran els elements del Seguici. L'objectiu, expliquen els organitzadors, és que tothom pugui beure, però s'asseguren un major control. Precisament el grup organitzador, el Col·lectiu El Masclet, es mostra content enguany no només per l'increment del nombre de participació d'elements festius, sinó també perquè han duplicat els seus membres.

Ahir van presentar les novetats a la gelateria Xixona, on enguany han elaborat gelat de masclet. Núria del Cacho explica que n'aniran fent segons la demanda, i no descarta que pugui consolidar-se com ho va fer el gelat de mel i mató que van crear per Sant Jordi.

Darrera actualització ( Dimecres, 23 de juny del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

Infermer/a per a Centre de la 3ª Edad

C. de P. Las Arcadias Calàbria

20/05/12 20:24 - BARCELONA

Personal de manteniment

Mercadona, SA

18/05/12 20:07 - BARCELONA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Creieu que Espanya es trenca?
Creieu que Espanya es trenca?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter