L'Ajuntament de Llorenç del Penedès ha defensat el seu paper en la polèmica amb els diables del municipi, que la setmana passada van anunciar que no participaran en la festa major d'enguany després de diverses discrepàncies amb el consistori. Segons un comunicat de l'equip de govern, la gestió de la celebració s'ha fet de manera “coherent” amb la crisi econòmica, i l'executiu assegura que s'han posat en marxa “totes les iniciatives de reconciliació i diàleg” per tal de tancar el conflicte amb els grups de foc. Pel que fa a la proposta de celebrar la lectura dels versots fora dels actes de la vigília, l'Ajuntament va recordar que tradicionalment sempre s'havia fet així i que no és fins al 2008 que es van unificar.
Societat
llorenç del penedès
El consistori es defensa per la polèmica amb els diables
Notícies relacionades
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 04-08-2010 Pàgina 7
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.