Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Una empresa nord-americana detecta preblemes de seguretat a l'iPhone

La firma Internet Security Evaluators indica que el 17 de juliol Apple va ser informada d'aquestes deteccions

El tot just estrenat iPhone d'Apple té un defecte que permet als pirates informàtics controlar l'aparell a través d'una connexió WiFi o de pàgines d'Internet amb un codi maliciós. Així ho ha denunciat la firma Internet Security Evaluators (ISE).

Apple no ha negat l'existència del problema que, segons ISE, va ser comunicat a la companyia el 17 de juliol passat i es pot solucionar amb un programa per posar pegats al software del telèfon.

L'analista de seguretat d'ISE, Charles Miller, ha explicat al diari The New York Times que el problema exposa l'usuari a estar “completament controlat” pel telèfon. El pirata informàtic pot accedir a la informació emmagatzemada a l'iPhone des dels contactes i direccions fins els missatges de text. I no només això, sinó que el defecte pot permetre al pirata realitzar trucades.

L'analista de seguretat d'ISE ha precisat que hi ha “seriosos problemes amb el disseny i l'aplicació de seguretat de l'iPhone. El més evident és que tots els procesos d'interès s'executen amb privilegis administratius”.

L'iPhone utilitza una versió reduida del sistema operatiu Mac OS X que, com les versions d'ordinadors de taula, “no utilitzen pràctiques àmpliament acceptades, com utilitzar direccions aleatòries” per complicar la vulnerabilitat.

Miller asssegura que Apple “va ser informada d'aquests descobriments el 17 de juliol” i que preveu donar a conèixer tots els detalls tècnics el pròxim 2 d'agost.
Darrera actualització ( Dijous, 26 d'agost del 2010 16:34 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter