Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Microsoft anuncia l'obertura dels codis dels seus programes

Microsoft ha anunciat avui que permetrà l'accés dels programadors als seus programes i productes, amb l'objectiu de facilitar el desenvolupament de software independent.

Amb aquesta nova estratègia, Microsoft segueix els passos de Google, que ha aconseguit un gran èxit en animar els programadors a desenvolupar programes a partir de les seves aplicacions.

El nou pla de Microsoft inclou "assegurar les connexions obertes, promoure la portabilitat de les dades, augmentar el suport per als estàndards industrials i buscar un compromís més obert com a clients i indústria, incloses les comunitats de codi obert".

Aquests principis s'aplicaran al sistema operatiu Windows Vista, a Windows Server 2008, SQL Server 2008, Office 2007, Exchange Server 2007 i Office SharePoint 2007, així com a les versions futures d'aquests programes.

Microsoft farà pública la informació tècnica necessària a la seva pàgina web i els programadors de software no hauran de pagar llicències ni cap taxa per accedir-hi.
Darrera actualització ( Dimecres, 1 de setembre del 2010 02:46 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Sabadell/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate