Una dona ha mort avui assassinada a Torà (Segarra) a mans del seu company, que ha estat detingut pels Mossos d'Esquadra i ha confessat el crim, segons el director dels Serveis Territorials d'Interior de Lleida, Pere Blasco.
La policia catalana està investigant la mort violenta d'aquesta dona, que s'ha produït cap a les quatre de la tarda d'avui al domicili que compartia la parella, després d'una discussió en l'àmbit familiar.
Els agents que s'han fet càrrec del cas ja han recuperat l'arma del crim.
El matrimoni, d'uns 50 anys, eren veïns de Torà i de nacionalitat espanyola, i, aparentment, era una família sense problemes que feia 20 anys que vivia a l'edifici, han afegit les mateixes fonts. La parella treballava a Guissona i té una filla que estudia a Lleida.
Els veïns han assegurat que aquests últims dies no havien sentit cap discussió que els fes sospitar el que havia acabat passant. Segons els Mossos, la persona que ha trucat a emergències ha estat un veí de Torà i no l'agressor, tal com apuntaven algunes fonts.
Aquest crim masclista es produeix dos dies després que un veí de Vilafranca del Penedès (Alt Penedès) degollés la seva exdona i se suïcidés lligant-se una bossa de plàstic al cap.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.