Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Detenen un home com a presumpte autor de l'assassisat de la seva dona

Successos

Una dona ha mort avui assassinada a Torà (Segarra) a mans del seu company, que ha estat detingut pels Mossos d'Esquadra i ha confessat el crim, segons el director dels Serveis Territorials d'Interior de Lleida, Pere Blasco.

La policia catalana està investigant la mort violenta d'aquesta dona, que s'ha produït cap a les quatre de la tarda d'avui al domicili que compartia la parella, després d'una discussió en l'àmbit familiar.

Els agents que s'han fet càrrec del cas ja han recuperat l'arma del crim.

El matrimoni, d'uns 50 anys, eren veïns de Torà i de nacionalitat espanyola, i, aparentment, era una família sense problemes que feia 20 anys que vivia a l'edifici, han afegit les mateixes fonts. La parella treballava a Guissona i té una filla que estudia a Lleida.

Els veïns han assegurat que aquests últims dies no havien sentit cap discussió que els fes sospitar el que havia acabat passant. Segons els Mossos, la persona que ha trucat a emergències ha estat un veí de Torà i no l'agressor, tal com apuntaven algunes fonts.

Aquest crim masclista es produeix dos dies després que un veí de Vilafranca del Penedès (Alt Penedès) degollés la seva exdona i se suïcidés lligant-se una bossa de plàstic al cap.

Darrera actualització ( Dijous, 2 de setembre del 2010 22:32 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter