Una trentena d'estudiants s'han tancat novament aquesta matinada en la biblioteca de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), per dur a terme una vaga a la japonesa, segons ha informat l'assemblea pels drets dels estudiants.
En un comunicat han assenyalat que la tancada s'ha dut a terme "per estudiar per als exàmens i per un nou pla d'estudis, que ens exigeix més hores de treball personal il·limitat" i poder conciliar el model pedagògic que imposa el pla Bolonya.
També han assegurat que tots els joves que estan portant a terme aquesta acció estan matriculats a la UPF, i que aquest acte "és una actuació legítima dins del marc de les llibertats col·lectives que s'haurien de donar a una societat democràtica i de dret".
En el comunicat, en el qual asseguren que el rector, Josep Joan Moreso, ha acceptat reunir-se amb l'assemblea d'estudiants, condemnen també l'actuació d'aquest dimecres dels Mossos d'Esquadra a la porta del rectorat de la Universitat de Barcelona i la dura repressió de la manifestació dels estudiants.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.