El director general del Palau de la Música, Joan Llinares, ha revelat aquest dijous l'existència de diversos convenis firmats entre la corporació Ferrovial i l'Orfeó Català, detectats per les auditories realitzades a l'entitat, que no figuren a la comptabilitat de la institució. Segons Llinares, les xifres d'aquestes operacions eren "importantíssimes" i que altres fonts estableixen en uns dos milions d'euros.
Llinares ha fet aquestes declaracions en el jutjat social 32 de Barcelona, on ha comparegut a la vista per l'acomiadament de la directora general del Palau de la Música Rosa Garicano, a qui ha acusat de no haver col·laborat amb els nous gestors de la institució. Joan Llinares ha precisat l'existència de set convenis firmats entre Ferrovial i l'Orfeó Català. Mentre el representant dels nous gestors del Palau no ha precisat l'import de les aportacions, l'advocat de Rosa Garicano ha concretat la xifra de dos milions en declaracions a la premsa després del judici.
Llinares ha afirmat que Rosa Garicano coneixia que es desviaven aportacions econòmiques de Ferrovial a l'Orfeó Català i que per aquesta raó la van acomiadar de l'entitat i també perquè l'aleshores directora general no ha volgut col·laborar amb la nova direcció. "No volia tractar amb mi", ha resumit.
Societat
Llinares revela aportacions al Palau no comptabilitzades per Millet que podrien arribar als dos milions
El director general de la institució afirma que Rosa Garicano coneixia l'existència d'aquestes operacions entre Ferrovial i l'Orfeó en el judici per l'acomiadament de l'anterior directora
Notícies relacionades
- Llinares acusa Garicano de conèixer el frau del Palau
- Una conversa de Jordi Montull implica la seva filla i Garicano
- Els pares d'un centre d'educació especial denuncien que Millet els va utilitzar per desviar diners
- Cas Palau, nou impuls
- Millet agafava cada mes 3.700 euros per a reformes a casa seva
Notícies de ...
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.