Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

CiU acusa Hereu d'amagar incidents en les Festes de la Mercè

L'equip de govern minimitza les incidències i les redueix a problemes de transport i d'assistència als actes

El grup municipal de CiU a Barcelona ha censurat l'equip de govern de l'Ajuntament de Barcelona per haver amagat diversos incidents produïts en el marc de les Festes de la Mercè. El grup de CiU ha demanat explicacions a l'alcalde.

Un grup d'almenys cinc persones, segons els Mossos d'Esquadra, van agredir dijous a la matinada un treballador d'un hotel de la zona del Fòrum que els va negar l'accés a l'edifici i el van deixar en coma. El grup pretenia utilitzar els lavabos de l'hotel i el treballador s'hi va negar. La reacció va ser donar-li un cop de puny que el va fer caure i donar-se un cop al cap que el va deixar en coma. El ferit està ingressat a l'UCI de l'Hospital Clínic.

CiU també ha denunciat que la mateixa nit dues menors van ser víctimes d'agressions sexuals després dels concerts celebrats al Fòrum i un hotel ha denunciat el llançament de bicicletes del Bicing a la seva zona de spa. A més, un home va ser apunyalat per uns altres dos en una baralla al carrer d'Escudellers. El ferit va protagonitzar després incidents amb els agents que van anar al lloc dels fets.

La regidora de Seguretat, Assumpta Escarp, ha anunciat que l'Ajuntament reforçarà la seguretat en els concerts que s'han de celebrar durant el cap de setmana, en un dispositiu decidit pel Centre de Coordinació (Cecor). També seran reforçats els serveis de la Creu Roja i el dispositiu de neteja.

Però ni l'alcalde Jordi Hereu ni la regidora Assumpta Escarp no es van referir als incidents registrats en un acte de presentació de nous autobusos de gas. L'alcalde i la regidora han comentat la massiva afluència de gent a diversos actes, com la cavalcada de la tarda, que va reunir més de 110.000 persones, i els problemes causats pel tancament del servei de metro després del festival pirotècnic, que a parer seu es van produir dues hores després d'haver finalitzat l'acte. El tancament del metro es va pal·liar amb autobusos llançadora.
Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 17:20 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter